خرد خام

نوشته های محمد تقی جهانبخش

خرد خام

نوشته های محمد تقی جهانبخش

خرد خام

محمد تقی جهانبخش - کارشناس ارشد مطالعات منطقه ای

پیاده روی اربعین؛ از نجف تا کربلا

سه شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۶ ق.ظ

چند سالی است که پیاده روی اربعین که شامل پیاده روی از نجف اشرف تا کربلای معلاست، احیاء و تبدیل به یک نمایش عظیم مذهبی شده است. این اتفاق دقیقا هم زمان با ترک تازی داعش و گروه های افراط گرا انجام می شود. تاکنون به لطف خدا و تلاش نیروهای امنیتی اتفاق خاصی برای زوار اباعبدالله رخ نداده است ؛ الحمدلله.

طبق معمول این رویداد بزرگ که در کم و کیف در دنیا بی نظیر است، با بی توجهی رسانه های غربی یا به عبارتی «هژمونی رسانه ای غربی» مواجه شده است. تا اینجای داستان چندان عجیب نیست اما متاسفانه از سوی بنگاه های خبری ما هم به نظرم کار جدی و تاثیرگذاری رخ نداده است. در شبکه های مجازی چندان دخیل نیستم اما معتقدم هیچ تلاشی نیست که تاثیرگذار نباشد. اگر همت کنیم و تبلیغات را آغاز کنیم، ان شاالله به یاری خدا شاهد نتایج آن خواهیم بود. نوشتن متون، تَگ ها، هشتگ ها و... به زبان انگلیسی یا سایر زبان های پر مخاطب دنیا می تواند حداقل کار ممکن باشد.

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.